Проєктна діяльність в «Educator» і чому вона так важлива?

У сучасному освітньому просторі вже недостатньо просто «знати». Важливо вміти діяти, вирішувати, створювати, презентувати, працювати в команді. Саме ці навички ми формуємо через проєктну діяльність у ліцеї.
Сенс і мета проєктної діяльності
Проєкти — це навчання через досвід. Це можливість для учня перетворити власну ідею на реальну дію, пройти шлях від задуму до результату, відчути відповідальність за процес і гордість за досягнення.
Ми розвиваємо в наших учнів такі навички:
креативність і критичне мислення
командну роботу та лідерство
навички планування, комунікації, ораторського мистецтва
вміння аналізувати результати та робити висновки
Проєктна діяльність у ліцеї — це чітко структурований процес, який включає такі кроки:
Пошук ідеї — учні обирають теми, які для них важливі;
Формування команди і вибір наставника;
Планування – розподіл ролей, постановка SMART-цілей, формування бюджету, пошук ресурсів;
Захист ідей та участь у Грантовій програмі від ліцею на фінансування проєктів — кращі команди отримують кошти на реалізацію ідей;
Презентації в ліцеї — обмін досвідом, зворотний зв’язок;
Рефлексія з наставником — підбиття підсумків, аналіз сильних і слабких сторін;
Освітній фестиваль — фінальний етап, де учні публічно презентують свій проєкт, відчувають підтримку, отримують досвід публічного виступу та святкують результат.
Крім того, всі класи проходять тематичні заняття з ораторського мистецтва та основ проєктної діяльності — це допомагає впевнено говорити про ідеї та працювати над їх втіленням.
Наші учні не просто «роблять проєкти». Вони навчаються бути творцями змін ❤️