Проєктна діяльність в «Educator» і чому вона так важлива?

У сучасному освітньому просторі вже недостатньо просто «знати». Важливо вміти діяти, вирішувати, створювати, презентувати, працювати в команді. Саме ці навички ми формуємо через проєктну діяльність у ліцеї.

Сенс і мета проєктної діяльності

Проєкти — це навчання через досвід. Це можливість для учня перетворити власну ідею на реальну дію, пройти шлях від задуму до результату, відчути відповідальність за процес і гордість за досягнення.

Ми розвиваємо в наших учнів такі навички:

  • креативність і критичне мислення

  • командну роботу та лідерство

  • навички планування, комунікації, ораторського мистецтва

  • вміння аналізувати результати та робити висновки

Проєктна діяльність у ліцеї — це чітко структурований процес, який включає такі кроки:

  • Пошук ідеї — учні обирають теми, які для них важливі;

  • Формування команди і вибір наставника;

  • Планування – розподіл ролей, постановка SMART-цілей, формування бюджету, пошук ресурсів;

  • Захист ідей та участь у Грантовій програмі від ліцею на фінансування проєктів — кращі команди отримують кошти на реалізацію ідей;

  • Презентації в ліцеї — обмін досвідом, зворотний зв’язок;

  • Рефлексія з наставником — підбиття підсумків, аналіз сильних і слабких сторін;

  • Освітній фестиваль — фінальний етап, де учні публічно презентують свій проєкт, відчувають підтримку, отримують досвід публічного виступу та святкують результат.

Крім того, всі класи проходять тематичні заняття з ораторського мистецтва та основ проєктної діяльності — це допомагає впевнено говорити про ідеї та працювати над їх втіленням.

Наші учні не просто «роблять проєкти». Вони навчаються бути творцями змін ❤️

Read also

Career Expo 2025

Read

Результати вступу випускників 24/25 навчального року

Read